Relați cu clienți
Echipa noastră este întotdeauna aici pentru a vă ajuta.
Întrebări frecvente laget de plată
Comenzi și Livrare
Comanda se livrează în maxim 2-3 zile în caz normal. Dacă ați comandat un produs special, care nu este pe stoc și trebuie produs, atuncea timpul de livrarea se modifică în funcție de durata de producție.
Contul se crează la lansarea unei comenzi sau separat, accesând opțiunea înregistrare sau creare cont pe pagina Contul meu.
Accesând contul meu sau la finalizarea comenzi poți schimba cu ușurință adresa de livrare.
La o comandă plasată cu succes vei primi un mail de confirmare. Când comanda pornește la drum spre tine, vei primi un e-mail cu codul AWB referitor pachetului comandat. Înainte să fie livrat comanda, vei fii notificat in sms legat de datele de livrare.
Magazinul online Convoy Truck Shop nu stochează datele cardului bancar. Plățile se fac prin SaferPay, un sistem profesional și securizat. Deci, faci plăți în siguranță!
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Dacă ai nevoie de un produs care nu există momentan pe stoc, te rugăm sună-ne pe noi ca să vedem cum te putem ajuta.
Îți recomandăm să pui acel produs pe lista ta de dorințe, ca să poți verifica ușor statusul acelui produs.
Nu ești mulțumit de un produ?
Returnare și schimbare
Dacă nu sunteți mulțumit de produsul (produsele) achiziționat(e) și vă aflați în termen de 14 zile de la comanda, puteți anula achiziția, conform hotărârii nr 45/2014. (II. 26.) a Guvernului. Pentru a face acest lucru, vă rugăm accesați pagina de returnare produse.
În cazul în care produsul trimis nu corespunde cu produsul comandat, ne cerem scuze. Te rugăm, contactează ne prin e-mail sau prin telefon ca să remediem problema.
Dacă vezi că colecul este deteriorat, te rugăm să nu accepți preluarea comenzi. Sună-ne la numărul de telefon menționat.
Produsele se returnează la adresa menționată pe factură.
Dacă ai nevoie de ajutor legat de comanda sau de un produs comandat, sună-ne pe numărul afișat pe site.
Dacă comanda a fost plasată cu adresă greșită, sună imediat la numărul de telefon menționat pentru relații cu clienți.
Dacă nu ai lansat comandă, poți corecta datele de livrare accesând Contul meu.
Comanda poate fii anulată numai dacă nu este deja predat la curier. În cazul în care coletul a ieșit din centrul nostru logistic, atuncea trebuie să aștepți să fie livrat, după care o poți returna coletul fără să deschizi pachetul.